RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus V (05.08-15.08.2019)

Dzień 9 – Zabawy ciąg dalszy

Dodany: 2019.08.13

Active Camp, grupa Pani Agnieszki O.
Piękne słońce umiliło nam ten dzień. Rano rozwiązywaliśmy zagadki a także szyfrowaliśmy polskie przysłowia. Następnie mieliśmy starcie łuczników, w trakcie którego najlepszą łuczniczką okazała się Jagoda. Plażowanie i kąpiele to było świetne spędzenie czasu. Wieczorem mieliśmy starcie Archery Challenge, które było świetną integracją.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzień zaczęliśmy od rozwiązywania różnych zagadek. Świetnie sobie poradziliśmy z tym zadaniem. Następnie stworzyliśmy rebusy o naszym ośrodku wypoczynkowym i wymyśliliśmy magiczną krzyżówkę. Później mieliśmy grę terenową Błędny Azymut. Po obiedzie poszliśmy na plażę i graliśmy w balonadę. Pod koniec dnia mieliśmy grę francuską.

Harry Potter, grupa Pani Wiolety M.
We wtorek mieliśmy grę integracyjną. Dzięki tej zabawie poznaliśmy nowych ludzi. Potem udaliśmy się na capoeirę i nauczyliśmy się podstawowych kroków tej sztuki walki. Dzisiaj odbyły się również zajęcia z baniek XXL. Zagraliśmy w balonadę, a wieczorem zmierzyliśmy się z inną grupą grając w dwa ognie.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Natalii P.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy od malowania bez użycia rąk. Stworzyliśmy prawdziwe arcydzieło! Następnie mieliśmy zajęcia capoeiry. Na kolejnym bloku programowym zostaliśmy detektywami i musieliśmy rozszyfrować zagadki miejsc przestępstw, dzięki pozostawionym śladom. Po południu graliśmy w balonadę oraz kąpaliśmy się w jeziorze. Dzisiaj graliśmy w podchody w pobliskim lesie.

Power Jump, grupa Pani Klaudii R.
Pierwszym naszym blokiem zajęć były gry i zabawy na boisku. Następnie udaliśmy nad jezioro i pod okiem ratowników doskonaliliśmy nasze techniki pływackie. Na kolejnym bloku całą grupą zagraliśmy w siatkówkę. Po obiedzie mieliśmy zajęcia, na których toczyliśmy się w wielkiej dmuchanej kuli, która nazywa się zorba. Następnie świetnie bawiliśmy się na zumbie. Dzień zakończyliśmy malowaniem na dużym prześcieradle bez użycia rąk.

Obóz Herosów, grupa Pani Aleksandry B.
Dzień rozpoczęłyśmy od nauki tworzenia filtrów do wody i rozpalania ognia. Następnie miałyśmy mega gry, takie jak mega twister i mega chińczyk. Potem odbyły się warsztaty doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie poszłyśmy na walki gladiatorów. W trakcie zajęć Ale Cyrk uczyłyśmy się chodzenia na szczudłach i jeżdżenia na dziwnym rowerze. Po kolacji odbyła się gra terenowa, czyli Zaginiony Piorun. Dzień zakończyłyśmy labiryntem Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Joanny B.
Dzień rozpoczęliśmy od zajęć władania mieczem z Clarise La Rue, w trakcie których nauczyliśmy się podstawowych ciosów. Następnie udaliśmy się na plażę i wspólnie z grupą herosów pani Klaudii śpiewaliśmy piosenki. Przed obiadem graliśmy w unihokeja i poznaliśmy podstawy tej gry. W popołudniowych zajęciach z kreatywności rozmawialiśmy o naszych wadach i zaletach. Po kolacji odbyło się poszukiwanie pioruna oraz nocna gra terenowa.

Obóz Herosów, grupa Pani Klaudii Z.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami Ale Cyrk, w trakcie których uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Po tych zajęciach obyło się plażowanie i trenowanie wraz z innym grupami hymnu herosów. Potem udaliśmy się na poszukiwania pioruna. Następnie odbyła się druga część survivalu, a na bloku nocnym odbyła się gra terenowa Labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Małgorzaty K.
Dzień zaczęliśmy od wyprawy kajakami po jeziorze. Następnie poszliśmy do lasu na survival i budowaliśmy szałasy. Walczyliśmy na macie jak gladiatorzy. Po obiedzie stoczyliśmy walkę o zaginiony piorun. Mieliśmy karaoke, na którym śpiewaliśmy największe hity. Wieczorem poszliśmy na leśny spacer z dreszczykiem emocji.

Projekt Kulka, grupa Pani Julii J.
Po śniadaniu poszliśmy wspólnie robić graffiti. Następnie bawiliśmy się w grę francuską. Po południu udaliśmy się na kajaki. Dzień zakończyliśmy lekcją podstaw dobrego zachowania oraz grami i zabawami na placu głównym.

Summer Challenge, grupa Pani Anny T.
Dzień zaczęliśmy od tworzenia laurek i pocztówek. Później wspinaliśmy się na skrzynki. Następnie nadszedł czas na plażowanie. Po obiedzie wybraliśmy się na spacer do Nowych Kiejkut. Wieczorem wybraliśmy się na waterball.

Summer Challenge, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu uczyliśmy się posługiwać kompasem. Graliśmy w grę terenową Błędny Azymut. Następnie poszliśmy na spacer polną drogą. Po obiedzie rozegraliśmy mecz korfballu. Później plażowaliśmy. Po kolacji odbyła się gra terenowa Mazurska Pułapka.

Summer Challenge, grupa Pani Klaudii F.
Dzisiaj po śniadaniu wypłynęliśmy jednoosobowymi kajakami na jezioro Łęsk. Później poszliśmy na spacer leśną drogą do miejscowości Nowe Kiejkuty. Po obiedzie mieliśmy zajęcia z szyfrowania, a po nich żyroskop. Na koniec dnia mieliśmy zajęcia sportowe.

Summer Challenge, grupa Pana Pawła S.
Dzień zaczęliśmy od wspinania się po skrzynkach. Następnie spędzaliśmy czas na plaży. Kolejną atrakcją była nauka chodzenia na szczudłach oraz jazda na dziwnym rowerze. Po obiedzie odbyły się zajęcia waterpolo. Później mieliśmy zajęcia Archery Challenge. Wieczorem świetnie się bawiliśmy na niespodziance przygotowanej przez wychowawcę, którą była balonada.

VIP, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od pobytu na poligonie, na którym wszyscy świetnie się bawiliśmy. Po obiedzie udaliśmy się na plażę i wszyscy korzystaliśmy ze słońca oraz z kąpieli nad wodą. Następnie wszyscy bawiliśmy się w trakcie gry Błędny Azymut. Wieczorem graliśmy w piłkę siatkową.

VIP, grupa Pani Patrycji O.
Dzisiaj do południa byliśmy na poligonie, na którym czekały nas różne atrakcje: przejażdżka yamahą vikingiem, quadem, seqwayem oraz turlanie się w zorbie. Po południu trenowaliśmy swoją celność strzelając z łuków. Następnie udaliśmy się w rejs smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy ulubionymi zabawami z wychowawcą. To był udany dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Dominiki G.
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw na boisku. Następnie poszliśmy na rozgrywki balonady. Potem udaliśmy się do lasu na tropienie śladów zwierząt. Po obiedzie korzystając ze słonecznej pogody poszliśmy na plażę, a następnie na gry zespołowe. Pod koniec dnia odbył się survival.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Martyny Ś.
Dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania, następnie udaliśmy się na Bitwę Plemion. Na kolejnym bloku zajęć udaliśmy się na wędrówkę po lesie tropiąc ślady zwierząt. Następnie graliśmy w kalambury. Po obiedzie udaliśmy się na plażowanie. Rozegraliśmy również grę w siatkówkę z zaprzyjaźnioną grupą. Nasz dzień zakończyliśmy karaoke. To była super zabawa.

Cztery Żywioły, grupa Pani Malwiny Z.
Dzisiaj od rana mieliśmy zajęcia integracyjne mafia i czółko. Następnie poszliśmy na Archery Challenge, w trakcie którego nauczyliśmy się strzelać z łuków. Później stoczyliśmy pojedynek między drużynami. Po obiedzie udaliśmy się na plażę i zrobionymi przez nas tratwami pływaliśmy do wyznaczonego miejsca i z powrotem. Fajnie się bawiliśmy! Na kolejnych zajęciach był recykling, każdy z nas mógł wykazać się własnymi umiejętnościami plastycznymi robiąc różne fajne rzeczy z niczego. Po kolacji graliśmy wspólnie w siatkówkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii T.
Poniedziałek zaczęliśmy od spaceru po lesie. Uczyliśmy się czytać tropy zwierząt leśnych. Zostaliśmy podzieleni na grupy. Każda miała inne zadanie. Jedni szukali pozostawionych tropów, drudzy próbowali przypisać je do danego zwierzęcia. Południe spędziliśmy na graniu w gry świata. Po obiedzie byliśmy na plaży. Wieczorem mieliśmy zajęcia z recyklingu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Mileny J.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy grą w unihokeja. Potem mieliśmy balonadę. Przed obiadem mieliśmy olimpiadę sportową. Rywalizowaliśmy z inną drużyną w różnych konkurencjach. Musieliśmy się wykazać sprytem i sprawnością. Po południu poszliśmy na plażę. Każdy mógł pływać i opalać się. Pod wieczór odbyło się karaoke. Każdy mógł zaśpiewać swoją ulubioną piosenkę.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj graliśmy na Xboksie, każdy mógł wybrać grę dla siebie, było bardzo śmiesznie kiedy wymachiwaliśmy rękami próbując rzucać piłką. Robiliśmy też bańki mydlane XXL, były kolorowe jak tęcza. Braliśmy udział w olimpiadzie sportowej, mieliśmy tory przeszkód i biegaliśmy w wielospodniach. Później mieliśmy Tajną Misję, w której rozwiązywaliśmy zagadki, by rozbroić bombę. Przed kolacją była Bitwa Plemion. Wieczorem graliśmy w mafię i siatkówkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wandy Z.
Wtorek na Kulce zaczęliśmy wspólną belgijką. Później rozegraliśmy mecz siatkówki i graliśmy w mafię ratując miasto przed przestępcami. Po obiedzie lepiliśmy z gliny, a następnie wzięliśmy udział w warsztatach chemicznych. Dzień zakończyliśmy malując bez użycia rąk.

Kulka Express, grupa Pani Aleksandry Ś.
Z rana braliśmy udział w rozrywkach siatkówki. Później przy pomocy wykrywacza metali odnajdywaliśmy pozostałości starożytnej cywilizacji. Mieliśmy przejażdżkę na quadach po specjalnie przygotowanym torze. Następnie mieliśmy przeprawę na samodzielnie wykonanych tratwach. Dzień zakończyliśmy grą terenową z elementami pierwszej pomocy.

Kulka Express, grupa Pani Dominiki M.
Dzień zaczęliśmy od gry w piłkę nożną. Później nadszedł czas na akcję integrację, w trakcie której mieliśmy przeróżne konkurencje, takie jak bieg w wielospodniach, dmuchane rurowce, przeciąganie liny i wielonarty. Przed obiadem udaliśmy się nad jezioro i budowaliśmy wspólnie tratwę. Reszta dnia również była dla nas atrakcyjna, ponieważ mieliśmy warsztaty lepienia z gliny, graliśmy w mega gry, a na koniec dnia kręciliśmy się na symulatorze lotów kosmicznych zwanym żyroskopem.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od treningu strzelania z łuku. Przydało się to nam do późniejszych zajęć, podczas których zmierzyliśmy się w łuczniczym pojedynku Archery Challenge. Przed kolacją skończyliśmy naszą obozową flagę.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy zajęciami strzelania z wiatrówek. Sprawdzaliśmy swoją celność na ośrodkowej strzelnicy. Później spędziliśmy czas relaksując się na plaży. Po obiedzie graliśmy w mega gry, takie jak jenga i twister. Pod koniec dnia mieliśmy zajęcia związane z umiejętnościami pozyskiwania wody i rozpalania ognia, czyli survivalem.

Dzień zaczęliśmy od podróży na poligon, na którym nauczyliśmy się jeździć na segwayach, przejechaliśmy się pojazdem terenowym yamaha viking, turlaliśmy się w zorbie oraz przejechaliśmy się quadami po specjalnym torze. Po obiedzie uczyliśmy się musztry a także śpiewać wojskowe piosenki.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj poszliśmy na poligon, na którym czekały nas takie zajęcia, jak quady, zorbing, yamaha viking oraz segway. Po powrocie poszliśmy na plażę. Wieczorem odbyły się zajęcia z łączności, na których uczyliśmy się alfabetu Morse'a oraz korzystania z telefonu polowego.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Magdaleny W.
Dzisiaj od rana udaliśmy się na wyprawę do Nowych Kiejkut. Kiedy wróciliśmy, czekały nas zajęcia z survivalu, na których uczyliśmy budowania schronienia. Po obiedzie strzelaliśmy z wiatrówek a także wzięliśmy udział w Tajnej Misji, w której ratowaliśmy nasz ośrodek.