RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus I (22.06-02.07.2019)

Dzień 8 – Sobota pełna wrażeń!

Dodany: 2019.06.29

Active Camp, grupa Pani Natalii Rz.
Po śniadaniu graliśmy w grę francuską. Przed obiadem rozegraliśmy mecze siatkówki i koszykówki. Po kolacji graliśmy w mafię.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Klaudii K.
Dzisiaj rozpoczęliśmy grą francuską. Chodziliśmy po ośrodku i szukaliśmy odpowiedzi na różne pytania. Dowiedzieliśmy się dużo o instruktorach, wychowawcach i o Kulce. Potem spędziliśmy miły czas na plaży. Po obiedzie tworzyliśmy kartki pamiątkowe dla naszych rodziców. Następnie ponownie rozegraliśmy mecz balonady. Po kolacji graliśmy frisbee. Wieczorem mieliśmy nocną grę terenową.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj z rana tropiliśmy zwierzęta po ich śladach. Udało się nam zobaczyć zająca. Następnie uczyliśmy się jak zbudować filtr do wody. Potem mieliśmy grę terenową Tajna Misja, w której rozwiązywaliśmy zagadki. Na kolejnych zajęciach dowiedzieliśmy się jak działa alfabet morsa. Na koniec dnia mieliśmy zajęcia z musztry.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Magdaleny G.
Ósmy dzień obozu minął nam bardzo szybko. Po śniadaniu graliśmy w grę francuską. Następnie poszliśmy na plażę, na której opalaliśmy się i kąpaliśmy w jeziorze. Później przyszedł czas na balonadę. Skończyliśmy cali mokrzy i roześmiani. Później poszliśmy na zajęcia artystyczne a także graliśmy w gry zespołowe na boisku. Po kolacji poszliśmy na gry terenowe Tajną Misję oraz Enigmę, na której nauczyliśmy się szyfrów.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Nikoli B.
Po pysznym śniadaniu udaliśmy się na grę francuską. Każdy z nas dowiedział się wielu nowych informacji o Kulce i osobach, które sprawiają, że świetnie się tu bawimy. Następnie poszliśmy popływać na plażę. Po obiedzie nasze panie urządziły nam bitwę na balony, czyli balonadę. Było super! Zaraz potem udaliśmy się na zajęcia artystyczne na których tworzyliśmy pracę związaną z najlepszym wspomnieniem z Kulki. Swój dzień zakończyliśmy przejażdżką quadem po krętym torze.

Harry Potter, grupa Pani Darii Sz.
Dzisiaj mieliśmy aktywny dzień. Rano stworzyliśmy herby domów czarodziejów. Powstały piękne prace. Zrobiliśmy turniej sportowy z drugą grupą Potterów. Na koniec dnia sami stworzyliśmy grę terenową.

Harry Potter, grupa Pani Olgi C.
Dziś rano oglądaliśmy film. Po filmie udaliśmy się na zajęcia, podczas których liczyliśmy, zgadywaliśmy i rozwiązywaliśmy zagadki. Było wesoło i dużo się dowiedzieliśmy. Przed obiadem rozegraliśmy mecz ringo a także mieliśmy olimpiadę sportową z różnymi konkurencjami. Po kolacji odpoczywaliśmy i czytaliśmy książki.

Kulka Open, grupa Pani Magdaleny Ch.
Porankiem kolejnego dnia rządził poligon. Czas pełen adrenaliny na quadach. Po obiedzie plażowaliśmy. Po południu zostaliśmy podzieleni na trzy drużyny i budowaliśmy tratwy na czas. Pod okiem ratownika sprawdziliśmy czy można na nich pływać.

Obóz Herosów, grupa Pani Katarzyny H.
Ósmy dzień naszej kolonii rozpoczęliśmy od strzelania z łuków. Następnie udaliśmy się do lasu na survival. Przed obiadem mieliśmy zajęcia związane z zagadkami logicznymi. Wspólnymi siłami rozwiązaliśmy wszystkie przygotowane dla nas zagadki. Po obiedzie mieliśmy zajęcia, podczas których nauczyliśmy się szyfrować wiadomości. Następnie budowaliśmy wielką twierdzę, którą wieczorem mogliśmy zburzyć. Pod koniec dnia graliśmy w mega gry, takie jak twister, bierki oraz jenga.

Obóz Herosów, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiejszy poranek spędziliśmy na zajęciach, podczas których uczyliśmy się o sztuce graffiti. Mogliśmy także wykonać swoje własne graffiti na specjalnie przygotowanych do tego ściankach. Następnie na zajęciach survivalu uczyliśmy się filtrować wodę i rozpalać ognisko. Przed obiadem wytężaliśmy swoje umysły rozwiązując przeróżne zagadki. Potem poszliśmy na plażę i graliśmy z naszą panią wychowawczynią w gry planszowe a także w ziemniaka, czyli zmienioną wersję siatkówki. Wieczorem graliśmy w mega gry.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Dzisiaj zaczęliśmy od nauki chodzenia na szczudłach i jazdy na dziwnym rowerze. Następnie udaliśmy się na strzelnicę paintballową, aby poćwiczyć celność. Przed obiadem poszliśmy na samczą łódź, na której pływając podziwialiśmy piękny krajobraz. Po obiedzie rozegraliśmy mecz passballu. Na zakończenie dnia graliśmy w wodną grę zespołową waterpolo.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii K.
Sobotni poranek rozpoczęliśmy od kajaków. Następnie udaliśmy się na kosmiczny symulator, czyli żyroskop. Po żyroskopie wypróbowaliśmy naszych sił na eurobungee. Po obiedzie odbyło się starcie łuczników oraz walki gladiatorów. Wieczorem mieliśmy waterball i grę nocną Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Sandry G.
Dzień ósmy zaczęliśmy od wodnej przygody na kajakach. Następnie żądni przygód wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową, na której spróbowaliśmy czterech poziomów trudności. Potem mieliśmy walki sumo. Po pysznym obiedzie udaliśmy się na plażę odpocząć we wodzie. Dzień zakończyliśmy na strzelając z wiatrówek na strzelnicy pod okiem instruktora.

VIP, grupa Pani Julii J.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od wyprawy na strzelnicę paintballową. Po sprawdzeniu swoich umiejętności na strzelnicy czekały na nas rozmaite gry, takie jak twister, bierki, scrabble i jenga. Po wyczerpującym poranku zmierzyliśmy się z wodną grą zespołową. Dzień zakończyliśmy grą nocną, która przyniosła nam dreszczyk emocji.

VIP, grupa Pani Luizy S.
Sobotni dzień zaczęliśmy od układania wieży ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Później nauczyliśmy się szyfrować i odczytywać ukryte wiadomości. Zdobyliśmy także umiejętność posługiwania się kompasem. Po obiedzie graliśmy w balonadę.

VIP, grupa Pani Sylwii S.
Sobotni poranek na Kulce rozpoczęliśmy grą terenową z wykorzystaniem szyfrów. Później pływaliśmy kajakami po jeziorze. Następnie czekała na nas nauka rozpalania ognia i filtracji wody. Wieczór spędziliśmy na grze terenowej z elementami pierwszej pomocy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Laury K.
Dzisiaj część naszej grupy rozpoczęła od wspólnych gier i zabaw, a druga część grupy miała wyprawę na poligon. Po obiedzie niektórzy z nas skorzystali z fakultatywnych zajęć i wspinali się po ściance wspinaczkowej, wirowali w żyroskopie i pływali rowerkami wodnymi. Dzień zakończyliśmy nauką pierwszej pomocy i grą terenową Ranny Lotnik.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Sary B.
Sobota w Kulce wymagała od nas wiele cierpliwości i wykazania się umiejętnościami. Dzień zaczęliśmy od Bitwy Plemion, podczas której dwie drużyny rywalizowały o totem zwycięstwa. Następnie rozegraliśmy emocjonujący mecz unihokeja. Po obiedzie mieliśmy okazję nauczenia się, jak przetrwać samotnie w dziczy. Podzieleni na dwie grupy zbudowaliśmy szałasy, które służyły do schronienia przed niebezpieczeństwem. Dzień zakończyliśmy meczem korfballu oraz odpoczynkiem na plaży.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki K.
Dzień zaczęliśmy od walk sumo. Następnie oglądaliśmy film i uczyliśmy się sztuk survivalu, na których zbudowaliśmy własny szałas. Po obiedzie zrobiliśmy konkurs strzelania z łuku. Podczas zajęć na plaży doskonaliliśmy swoje pływackie umiejętności pod okiem ratownika. Wieczorem graliśmy w Mazurską Pułapkę.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Liwii F.
Sobotni dzień na kulce rozpoczęłyśmy od uczczenia urodzin naszej koleżanki, odśpiewałyśmy jej Sto lat i wręczyłyśmy własnoręcznie zrobione laurki. Następnie uczestniczyłyśmy w zajęciach, na których uczyłyśmy się władać mieczem. Były to ekscytujące zajęcia. Później poszłyśmy na plażę i pływałyśmy kajakami sit on top. Trochę się bałyśmy ale okazało się, że była to świetna zabawa. Przez resztę dnia grałyśmy w siatkówkę i koszykówkę.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień zaczęliśmy od pływania na rowerkach wodnych pod okiem ratownika. Rozegraliśmy mecz w piłkę nożną ze specjalnymi sukienkami, które miały za zadanie utrudnić nam grę. Następnie wybraliśmy się na plażę na której graliśmy w przeróżne gry. Dzisiaj mieliśmy lekcje z savoir-vivre. Nauczyliśmy się wiele ciekawych rzeczy. Nie mogło zabraknąć naszej ulubionej zabawy z balonami, dlatego przed kolacją graliśmy w balonadę. Dzień zakończyliśmy karaoke w Cool Clubie. To był super dzień.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki B.
Poranek spędziliśmy na nauce posługiwania się szyframi. Następnie czekała nas nauka obsługi kompasów i gra terenowa Błędny Azymut. Przed obiadem zdążyliśmy przejść szkolenie detektywistyczne. Po obiedzie poszliśmy na plażę i graliśmy w piłkę. Wieczorem graliśmy w Mazurską Pułapkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Moniki R.
Dziś rozpoczęliśmy od gry terenowej, w której celem było zdobycie mapy z zaznaczonym miejscem, do którego musieliśmy się udać. Potem braliśmy udział w survivalu, podczas którego nauczyliśmy się z czego można pozyskać wodę i ogień. Dowiedzieliśmy się także, jak uzdatniać znalezioną wodę do spożycia. Po obiedzie udaliśmy się na spacer.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Klaudii F.
Sobotę rozpoczęliśmy od meczu koszykówki. Potem poszliśmy na arenę rozegrać dwie potyczki paintballowe. Jedną z nich był speedball. Po obiedzie poszliśmy na spacer po lesie. Mogliśmy też dzisiaj razem z innymi uczestnikami naszego podobozu zagrać w mafię. Na koniec dnia czekała nas wyprawa do lasu na trzecią część survivalu, podczas której nauczyliśmy się sztuki kamuflażu.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Weroniki H.
Dzisiejszego poranka wybraliśmy się do lasu na wykład z strategii i taktyki. Bardzo nam się podobało. Następnie poszliśmy na plażę. Przed obiadem wybraliśmy się do lasu na lekcje z survivalu, na których nauczyliśmy się robić filtr do wody oraz układać i rozpalać ognisko. Po obiedzie poszliśmy na spacer. Po powrocie graliśmy w mafie. Dzień zakończyliśmy rozgrywką paintballową.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała W.
Dziś wybraliśmy się na poligon i zażyliśmy kolejnej dawki świetnych wrażeń. Po powrocie oglądaliśmy film. Następnie graliśmy w gry zespołowe.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Dominiki M.
Dzisiaj zaczęliśmy od kajaków. Po wodnych zajęciach nasza pani przygotowała dla nas grę francuską. Następnie wraz z grupą Paintballowo-Survivalową oglądaliśmy film. Po filmie zagraliśmy w naszą ulubioną grę mafia. Wieczorem rozpoczęliśmy przygotowania desantu.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Karoliny K.
Z samego rana rozpoczęliśmy zabawy integracyjne. Czas wolny spędziliśmy grając w karty, gry planszowe oraz terenowe. Całą grupą wybraliśmy się również na spacer wokół ośrodka. Po smacznym obiedzie czekała na nas druga część survivalu. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób przefiltrować wodę oraz rozpalić ognisko.