RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus II (03.07-13.07.2019)

Dzień 9 - Pozytywna energia każdego dnia

Dodany: 2019.07.11

Active Camp, grupa Pani Angeliki P.
Poranek spędziliśmy na plaży. Kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w planszówki na plaży. Następnie rozegraliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej w spódniczkach. Po południu graliśmy w mega gry, tworzyliśmy graffiti i stoczyliśmy pojedynek paintballowy.

Kraina Smyka, grupa Pani Mai R.
Dzisiaj mieliśmy porządne plażowanie. Mogliśmy wykąpać się w jeziorze doskonaląc przy tym technikę pływania pod okiem ratownika. Po południu uczestniczyliśmy w ciekawych zajęciach, podczas których malowaliśmy na wielkim prześcieradle bez użycia rąk. Pod wieczór graliśmy z naszym wychowawcą w dwa ognie, a później pani instruktor pokazała nam nową grę korfball.

Magiczny Świat Bajek, grupa Pani Adriany M.
Dzisiaj po śniadaniu zburzyłyśmy mury w Wielkiej Demolce. Potem grałyśmy w grę terenową z Królem Julianem. Następnie miałyśmy warsztaty detektywistyczne Poszukiwanie Scarlett. Po południu bawiłyśmy się w kulkowe podchody i poznawałyśmy Stumilowy Las. Po obiedzie wykonywałyśmy między innymi herb grupy na brystolu.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Katarzyny H.
Dziewiątego dnia naszej kolonii udaliśmy się na plażę, na której mogliśmy się kąpać oraz grać w kalambury. Następnie odbyła się gra terenowa Tajna Misja na terenie Kulki. Po obiedzie próbowaliśmy swoich umiejętności w jeździe na dziwnym rowerze oraz w chodzeniu na szczudłach. Po kolacji mieliśmy zajęcia łącznościowe, podczas których uczyliśmy się alfabetu Morse’a oraz uczyliśmy się jak korzystać z telefonów polowych.

Przygody Młodego Kadeta, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano udaliśmy się na plażę i mogliśmy się wykąpać w jeziorze. Graliśmy także w kalambury. Uczyliśmy się również jeździć na dziwnym rowerze oraz chodzić na szczudłach, okazało się to wyzwaniem. Graliśmy także w grę terenową. Wieczorem trenowaliśmy swoją skoczność na eurobungee.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Elizy W.
Po śniadaniu bawiliśmy się w nieostrożne żabki. To była świetna zabawa. Następnie graliśmy w bystre oko. Kolejną zabawa była w stylu kowbojskim nazywała się pif paf. Później bawiliśmy się w zabawę ludzie do ludzi. Po obiedzie odbyło się plażowanie. Następnie rozegraliśmy mecz passballu. Dzień zakończyliśmy grą terenową, w której użyliśmy map i kompasów.

Kulka Express, grupa Pani Nikoli B.
Dzień rozpoczęliśmy od rozgrywek passballu. Wraz z innymi zawodnikami stoczyliśmy wesołą rozgrywkę piłkarską w zabawnych strojach. Następnie wspólnymi siłami zbudowaliśmy tratwy, a kolejnym etapem naszej przygody była przeprawa nimi do wyznaczonej boi pod okiem ratownika. Po obiedzie udaliśmy się na balonadę, czyli bitwę na balony z wodą. Potem jeździliśmy quadem po krętym torze. Swój dzień zakończyliśmy meczem siatkówki z zaprzyjaźnioną grupą.

Kulka Express, grupa Pani Patrycji Z.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od zumby, podczas której świetnie się bawiliśmy. Następnie udaliśmy się na grę terenową Zaginiona Cywilizacja, w której posługiwaliśmy się wykrywaczem metalu. Dla wielu z nas było to nowe doświadczenie. Później zmierzyliśmy nasze siły przy budowaniu tratw. Po obiedzie odbyła się Bitwa Plemion. Następnie mieliśmy zajęcia waterballu, podczas których chodziliśmy w dmuchanej kuli po wodzie. Dzień zakończyliśmy grą terenową związaną z pierwszą pomocą.

Summer Art, grupa Pani Aleksandry Ś.
Dziś zrobiłyśmy sobie turniej dwóch ogni. Następnie wzięłyśmy udział w kolorowym wydarzeniu artystycznym. Spędzałyśmy dziś też czas na plaży. Robiłyśmy również różne prace artystyczne. Na koniec dnia zrobiłyśmy sobie tatuaże z henny.

Summer Art, grupa Pani Julii S.
Dzisiaj rano zaczęłyśmy dzień od techniki decoupage. Zrobiłyśmy przepiękne słoiki. Następnie stylizowałyśmy siebie nawzajem. Użyliśmy wszystkich kolorów tęczy! Nawet udało się nam pomalować panią wychowawczynię! Po obiedzie poszłyśmy na plażę i korzystałyśmy z ciepłej wody. Pod koniec dnia w podziękowaniu zrobiłyśmy laurki dla pań animatorek i panów instruktorów.

Summer Challenge, grupa Pani Alicji R.
Czwartek rozpoczęliśmy od nauki gry na nietypowym instrumencie. Nauczyliśmy się grać aż siedem piosenek! Następnie udaliśmy się nad jezioro i zagraliśmy w waterpolo. Potem rozegraliśmy mecz piłki nożnej i graliśmy w kalambury. Po obiedzie próbowaliśmy swoich sił w grach na Xboksie, a następnie poszliśmy wykąpać się w jeziorze i poopalać na plaży. Wieczorem uczyliśmy się jeździć na segwayu.

Summer Challenge, grupa Pani Patrycji K.
Dziś zaczęliśmy dzień od atrakcji cyrkowych, podczas których chodziliśmy na szczudłach a także jeździliśmy na dziwnym rowerze. Potem rozegraliśmy mecz passballu. Na koniec dnia pływaliśmy razem z ratownikiem kajakami jednoosobowymi.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny Ch.
Dzisiaj przekonaliśmy się, że cała nasza grupa jest mistrzami piłki siatkowej. Jesteśmy też prawdziwymi artystami, a nasze laurki w podzięce ratownikom mogłyby zawisnąć w galerii sztuki. Później korzystając z uroków jeziora pływaliśmy kajakami turystycznymi i opalaliśmy się na plaży.

Summer Challenge, grupa Pani Pauliny L.
Na miłe rozpoczęcie dnia udaliśmy się na plażę i ruszyliśmy w wodną podróż kajakami turystycznymi. Następnie poznaliśmy teorię dotyczącą zasad orientacji w terenie, a następnie z użyciem kompasów uczestniczyliśmy w grze na terenie ośrodka. Po południu pani animator zapoznała nas z funkcjonowaniem nietypowego instrumentu, a następnie nauczyliśmy się grać kilka melodii. Później rozegraliśmy mecz korfballu, która ma w sobie elementy różnych dyscyplin, głównie koszykówki. Wieczór spędziliśmy na grze w planszówki.

VIP, grupa Pani Anny B.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od zabawy w liski. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. Przed obiadem udaliśmy się na wyprawę kajakami sit on top po jeziorze Łęsk. Kolejną atrakcją była balonada. Później rozegraliśmy mecz piłki nożnej na boisku. Na ostatnim bloku zagraliśmy w grę kim jestem.

VIP, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy survivalem, dowiedzieliśmy się w jaki sposób rozpalać ognisko i jak filtrować wodę w sytuacji, kiedy nie mamy nic do picia. Następnie pan instruktor opowiadał nam o tym co można jeść podczas wyprawy survivalowej. Później robiliśmy kamuflaż i chowaliśmy się przed naszą panią wychowawczynią. Pani Karolina miała zadanie nas odnaleźć, dreszczyk emocji przechodził przez nas, kiedy nas nie widziała, a stała obok. Kolejną atrakcją było eurobungee. Było fantastycznie. Na koniec dnia zagraliśmy w siatkówkę.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Aurelii D.
Dzisiaj zaczęliśmy od nauki gry korfballu. Później pływaliśmy pod opieką ratownika i graliśmy w gry na plaży. Braliśmy też udział w balonadzie. Wieczorem rywalizowaliśmy w grupach w grze terenowej Mazurska Pułapka.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Weroniki Sz.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od wędrówki po lesie, podczas której tropiliśmy ślady zwierząt. Następnie rozegraliśmy mecz koszykówki. Przed obiadem udaliśmy się na plażę. Później graliśmy w grę terenową Błędny Azymut, w której korzystaliśmy z kompasów. Kolejną wieczorną atrakcją była gra w balonadę.

Bohaterki Disneya, grupa Pani Kingi P.
Dzień rozpoczęłyśmy mega grami z Anną. Najpierw stoczyłyśmy bitwę taneczną na mega twisterze, później grałyśmy w mega jengę. Kolejną atrakcją były urodziny Królewny Śnieżki, które zakończyły się wykonaniem bransoletek i kolczyków z małych koralików. Po obiedzie wraz z Elsą porozmawiałyśmy na temat kulturalnego zachowania na zajęciach z savoir-vivre. Dzień zakończyłyśmy fitnessem z Pocahontas.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii G.
Dzień dziewiąty rozpoczęliśmy olimpiadą sportową, w której zmierzyliśmy się w różnych konkurencjach rywalizując między sobą. Następnie tworzyliśmy rzeźby ze sznurka i papieru. Po obiedzie udaliśmy się na plażę. Spędziliśmy tam dużo czasu i pływaliśmy na wykonanych przez nas tratwach pod okiem ratownika.

Projekt Kulka, grupa Pani Moniki Ch.
Dzień dziewiąty rozpoczął się ekscytującą turą strzelania z łuków. Później dowiedzieliśmy się jak wygląda savoir-vivre w praktyce. Z całą wiedzą, którą zdobyliśmy udaliśmy się na przejażdżkę quadem. Mogliśmy spróbować swoich sił na smoczej łodzi, która przysporzyła nam wiele emocji i adrenaliny. Dzień zakończyliśmy grą terenową, dzięki której mogliśmy poznać dokładniej zasady działania i użytkowania kompasu.

Projekt Kulka, grupa Pani Weroniki W.
Dziewiąty dzień naszej kulkowej kolonii rozpoczęliśmy olimpiadą sportową. Współpracowaliśmy z inną grupą i stanęliśmy na podium. Następnie graliśmy w balonadę. Towarzyszyła nam zabawna atmosfera. Później poszliśmy na plażę, na której mogliśmy się opalać i pluskać w wodzie pod okiem ratowników. Na zakończenie dnia mieliśmy zajęcia z henny. To świetna pamiątka na półmetek turnusu.

Kulka Express, grupa Pana Michała A.
Dzień zaczęliśmy od wyjścia nad jezioro. Pływaliśmy, opalaliśmy się, słuchaliśmy muzyki i graliśmy w różne gry planszowe. Później zagraliśmy mecz w siatkówkę. Po obiedzie mieliśmy różne zajęcia, graliśmy w gry, bawiliśmy się w różne ciekawe zabawy. Pod koniec dnia rozegraliśmy mecz passballu, czyli piłki nożnej z dodatkiem dużych gumowych sukienek.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Gabrieli O.
Dziewiąty dzień minął nam na różnych ciekawych grach i zabawach, na których mogliśmy sprawdzić swój refleks, szybkość reakcji, bystre oko, umiejętność odgadywania postaci po gestach i mimice twarzy. Następnie udaliśmy się do lasu na lekcję survivalu, na której nauczyliśmy się budować schronienie za pomocą pałatki. Dzień zakończyliśmy grą paintballową w której mogliśmy wykorzystać zdobyte podczas turnusu umiejętności.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzisiaj rozpoczęliśmy od wypoczynku na plaży. Następnie rozegraliśmy ostatni mecz paintballowy. Po obiedzie graliśmy w różne gry planszowe. Następnie rozegraliśmy mecz siatkówki. To był super dzień!

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od nauki strategii i taktyki. Poznaliśmy różne szyki oraz jak się w nich poruszać. Następnie udaliśmy się nad jezioro. Po obiedzie świetnie się bawiliśmy grając w Simon mówi.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Sebastiana M.
Dzisiaj po śniadaniu wybraliśmy się na spacer po lesie podziwiając otaczającą nas przyrodę. Następnie poszliśmy na plażę. Po obiedzie braliśmy udział w misji, w której celem było uratowanie Kulki od wybuchu bomby. Przed kolacją świetnie się bawiliśmy grając w mega gry. Wieczorem mieliśmy grę Jeniec, która podsumowała nasz wyjazd.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Joanny K.
Dziś rozegraliśmy mecz siatkówki. Przed obiadem wyruszyliśmy na wyprawę szukając skarbu za pomocą wykrywaczu metali. Po obiedzie wykazaliśmy się sprawnością i sprytem budując tratwy. Najlepszy czas to jedynie dwie minuty. Po kolacji przezwyciężyliśmy nasze lęki na parku linowym.

Dziś rano po śniadaniu poszliśmy na plażę. Kąpaliśmy się w jeziorze i graliśmy w siatkówkę na piasku. Potem wróciliśmy na obóz i wspólnie z inną grupą graliśmy w mafię. Następnie zorganizowaliśmy turniej piłki nożnej, w którym wygrała drużyna pierścienia. Po obiedzie zagraliśmy z naszym wychowawcą w siatkówkę. Wieczorem poszliśmy na zajęcia z łączności, na których nauczyliśmy się różnych szyfrów i alfabetu Morse’a.

Wakacyjna Przygoda, grupa Pani Weroniki H.
Dziś rozpoczęliśmy od spaceru do lasu. Po powrocie rozegraliśmy mecz koszykówki a także graliśmy w mafię. Po obiedzie budowaliśmy wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy. Graliśmy dzisiaj też w karty oraz bawiliśmy się w kalambury. W nocy poszliśmy na grę w terenie i szukaliśmy oraz rozwiązywaliśmy zagadki.