RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus VI (16.08-26.08.2019)

Dzień 7 - Słoneczne chwile radości

Dodany: 2019.08.22

Harry Potter, grupa Pani Liwii F.
Kolejny cudowny dzień za nami. Od rana udaliśmy się na plażę i korzystaliśmy z pięknej pogody kąpiąc się w jeziorze oraz opalając się. Następnie uczestniczyliśmy w tańcach integracyjnych zorganizowanych na placu apelowym, zapoznając się z innymi uczestnikami kolonii. Kolejno odbyły się zajęcia, na których tworzyliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL, była to fantastyczna zabawa! Na koniec dnia przeprowadzaliśmy eksperymenty z profesorem Snapem. Były to bardzo ciekawe zajęcia.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od skorzystania z pięknej pogody na plaży. Następnie graliśmy w gry planszowe i integrowaliśmy się w grupie. Kolejną atrakcją były zajęcia taneczne. Później udaliśmy się na zajęcia, podczas których robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL. Ten dział bardzo nam się podobał, czekamy na kolejny!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sary B.
Przedpołudnie spędziliśmy na plaży grając w gry planszowe i karty. Po obiedzie braliśmy udział w tańcach, które odbywały się przed naszym pawilonem. Potem graliśmy w liczne gry zespołowe, takie jak siatkówka i piłka nożna. Dzień zakończyliśmy ratowaniem rannego senseiego, w trakcie którego poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy.

Power Jump, grupa Pani Karoliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania i kąpieli. Później graliśmy w gry integracyjne i przeróżne zabawy. Następnie poszliśmy na eurobungee. Po kolacji odbyły się zajęcia z gniotków, które okazały się bardzo interesujące. Będą kolejną pamiątką z wakacji. To był udany dzień!

Power Jump, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od plażowania, kąpieli w wodzie i nurkowania. Następnie graliśmy w gry planszowe i integrowaliśmy się w grupie. Kolejną atrakcją były integracyjne tańce całego ośrodka. Później poszliśmy na eurobungee i skakaliśmy jak żabki. Dzień zakończyliśmy warsztatami plastycznymi tworząc gniotki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty M.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczęliśmy sesją munchkina, czyli gry RPG oraz rozgrywką piłki siatkowej. Następnie rozegraliśmy mecz piłki balonówki. Gra zakończyła się remisem. Później korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę i pływaliśmy w jeziorze a także opalaliśmy się grając w gry karciane. Po południu tańczyliśmy, skakaliśmy na skakance i graliśmy w timeline. Wieczorem mieliśmy zajęcia z recyklingu artystycznego.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mai R.
Kolejny dzień na Kulce jak zwykle był fantastyczny! Spędziliśmy czas na plaży, na której kąpaliśmy się w jeziorze. Po południu wraz z wychowawcą postanowiliśmy pomalować nasze gipsowe maski, które wczoraj zrobiliśmy. Na następnych zajęciach stworzyliśmy swoje własne gry planszowe, w które mogliśmy później pograć. Nasz dzień zwieńczyły ekstremalne zajęcia walk gladiatorów.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Rozpoczęliśmy aktywny dzień na starciu łuczników, czyli Archery Challenge. Wielka Demolka to było coś! Uczyliśmy się murować i wybudowaliśmy wielkie mury, które następnie burzyliśmy. Każdy z nas stworzył tatuaż z henny a także zrobiliśmy wspólne graffiti. Park linowy i survival nie pozwoliły nam się nudzić. Wieczór spędziliśmy na zajęciach nocnych Labirynt Dedala rozwiązując zagadki w lesie.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii P.
Nasz kolejny dzień zaczęliśmy od plażowania. Mieliśmy także zajęcia artystyczne oraz graliśmy w balonadę. Po południu razem z innymi grupami tańczyliśmy wspólnie do naszych ulubionych hitów. Dzisiaj strzelaliśmy także z łuków oraz budowaliśmy mur. Ostatnim punktem była nocna gra Labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Oliwii B.
Dzień zaczęliśmy od walki na miecze. Później graliśmy w balonówkę z innymi kolonistami z pawilonu. Poszliśmy na plażę z okazji Dnia Ratownika. Po obiedzie urządziliśmy sobie wspólne tańce na placu głównym. Później odbyły się uroczyste Igrzyska Olimpijskie. Każda z drużyn musiała wymyślić swój własny okrzyk oraz wykonać swoją flagę. Potem każda drużyna otrzymała medale, a zwycięzcy otrzymali znicz. Po kolacji robiliśmy sobie tatuaże z henny. Dzień zakończyliśmy nocną grą terenową Labirynt Dedala.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny R.
Dzień rozpoczęliśmy od zespołowych rozgrywek w siatkówkę. Następnie wykorzystaliśmy nasze zdolności plastyczne do narysowania sympatycznych karykatur wychowawców z pawilonu numer 2. Piękna pogoda pozwoliła nam na plażowanie. Po obiedzie odbyła się lekcja szyfrowania. Następnie odbyły się Igrzyska Olimpijskie. Po kolacji udaliśmy się na zajęcia z henny. Późnym wieczorem poszliśmy na grę nocną Labirynt Dedala.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień zaczęliśmy od pójścia na plażę, na której odpoczywaliśmy i kąpaliśmy się w jeziorze. Następnie graliśmy w balonadę, z pomocą ręczników i balonów, które przerzucaliśmy przez siatkę. Następnie zagraliśmy w grę weselną. Po obiedzie wspólnie z innymi grupami wcieliliśmy się w tancerzy. Następnie pływaliśmy smoczą łodzią. Dzień zakończyliśmy spacerem w kuli po wodzie, czyli na waterballu.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy od plażowania z malowaniem buziek, po plażowaniu graliśmy w piłkę balonówkę. Następnie udaliśmy się na tańce integracyjne. Po południu pokonywaliśmy kręty tor na quadach. Pod koniec dnia czekał nas Archery Challenge, czyli starcie łuczników.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na plażę, na której odpoczywaliśmy i kąpaliśmy się. Następnie wspólnie poszliśmy na zajęcia z wychowawcą zwane balonadą. Następnie graliśmy w siatkówkę. Przed kolacją udaliśmy się na kajaki. Wieczorem z uśmiechami na twarzy udaliśmy się na zajęcia jazdy segwayem.

VIP, grupa Pani Karoliny M.
Nasz dzień rozpoczęliśmy wyjściem na plażę, na której zażywaliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Następnie zagraliśmy w balonadę. Potem zagraliśmy w grę weselną, w której musieliśmy poruszać się podczas słuchania piosenki i stanąć w określonym miejscu, gdy muzyka się zatrzyma. Po obiedzie wspólnie z innymi grupami poszliśmy nauczyć się różnych tańców. Kolejną atrakcją było skakanie na eurobungee. Dzień zakończyliśmy ekscytującą grą w korfball.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Dzisiaj od rana udaliśmy się na park linowy. Z łatwością pokonywaliśmy wszystkie przeszkody. Następnie odbyła się ścianka wspinaczkowa. Kolejną atrakcją był spacer w dmuchanej kuli na wodzie, czyli waterball. Następnie udaliśmy się na quady, a potem na eurobungee, na którym skakaliśmy wysoko aż do chmur. Po obiedzie udaliśmy się na strzelnicę paintballową i celowaliśmy w tarcze. Potem odbyły się zajęcia z survivalu, podczas których nauczyliśmy się tworzyć stosy ogniskowe oraz rozpalać ogień za pomocą krzesiwa a także filtrować wodę. Dzień zakończyliśmy grą Mafia.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki Z.
Poranek spędziliśmy na plaży. Czekały tam nas gry i zabawy. Potem odbyły się zajęcia taneczne, w których z chęcią wzięliśmy udział. Następnie pani zorganizowała nam zajęcia z techniki gry w siatkówkę. Szło nam całkiem nieźle. Potem wszyscy popłynęliśmy kajakami, a pod wieczór czekały nas zajęcia sportowe.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw na plaży. Następnie tańczyliśmy na placu apelowym. Później graliśmy w siatkówkę i skakaliśmy na skakance. Po obiedzie odbyły się zajęcia Ale Cyrk, czyli jazda na dziwnym rowerze i chodzenie na szczudłach. Wieczór zakończyły walkami sumo.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny Z.
Dzień zaczęliśmy od gier i zabaw na plaży. Następnie tańczyliśmy belgijkę na placu apelowym. Po obiedzie kontynuowaliśmy naszą przygodę z tańcem w sali dyskotekowej, a później braliśmy udział w olimpiadzie sportowej. Wieczorem naszym zadaniem było odnalezienie Simona, poprzedzone rozwiązywaniem zagadek rozmieszczonych na terenie ośrodka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marty R.
Nasz kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy od kąpieli słonecznych i wodnych. Na plaży bawiliśmy się w różne zabawy i skakaliśmy do wody pod okiem ratownika. Świetnie się bawiliśmy! Zagraliśmy w naszą pierwszą kulkową balonadę i super się przy tym bawiliśmy. Na koniec dnia rozwiązaliśmy wiele zagadek w grze terenowej Błędny Azymut z użyciem kompasu.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji O.
Dzień do południa spędziliśmy na słonecznej plaży korzystając z przygotowanych atrakcji i gier. Potem świetnie się bawiliśmy podczas zajęć tanecznych. Następnie braliśmy udział w quillingu, czyli tworzyliśmy oryginalne ozdoby z kolorowych pasków. Dzień zakończyliśmy nauką podstaw jazdy na quadzie. To był udany dzień.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wandy Z.
Kolejny słoneczny dzień na Kulce rozpoczęliśmy wielkim plażowaniem i kąpielą w jeziorze. Później ratowaliśmy nasze miasto przed przestępcami grając w mafię. Po obiedzie ćwiczyliśmy naszą kreatywność podczas gry w kalambury. Wieczorem stoczyliśmy pojedynek gladiatorów, a na koniec dnia rozegraliśmy mecz unihokeja.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy malowaniem banerów dla ratowników z okazji Dnia Ratownika. Następnie poszliśmy na plażę wręczyć naszym ratownikom prace wykonane przez nas. Po odpoczynku i kąpieli na plaży wróciliśmy na podobóz i graliśmy całym podobozem w zbijaka oraz siatkówkę. Po obiedzie mieliśmy zajęcia, na których poznaliśmy podstawy strategii i taktyki, wiedzę poznaną wcześniej przećwiczyliśmy w lesie. Po kolacji rozegraliśmy nocny mecz paintballowy.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny B.
Zabawa na Kulce zaczęła się od przygotowywania plakatów i korony dla naszych ratowników z okazji ich dnia. Po tym udaliśmy się na plażę i kontynuowaliśmy zabawę pod okiem ratownika. Po obiedzie pograliśmy w mafię a także zagraliśmy w grę terenową z użyciem szyfrów. Potem poznaliśmy szyfry i sami zaszyfrowaliśmy zagadki. Na koniec dnia staliśmy się poszukiwaczami zagadek na terenie ośrodka, a naszym przewodnikiem był specjalny sprzęt.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od robienia plakatów na Dzień Ratownika. Potem poszliśmy na plażę wręczyć je naszym ratownikom. Po obiedzie graliśmy w ziemniaka i mafię. Następnie mieliśmy Tajną Misję, w trakcie której rozwiązywaliśmy zagadki z użyciem GPS-u.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki P.
Z samego rana ruszyliśmy na wycieczkę do Kadzidłowa i Mikołajek. Najpierw zwiedziliśmy Park Dzikich Zwierząt. Najbardziej podobały się nam osiołki, które można było pogłaskać. W Mikołajkach bawiliśmy się w Parku Wodnym Tropikana. Największą popularnością cieszyły się zjeżdżalnie. Po powrocie graliśmy w unihokeja oraz w gry planszowe.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marii G.
Dziś byliśmy na wycieczce w Kadzidłowie w parku zwierząt. Mogliśmy zobaczyć wilki, sowy, jelenie oraz inne zagrożone gatunki zwierząt. Następnie udaliśmy się do parku wodnego Tropikana. Tam zjeżdżaliśmy na zjeżdżalniach i moczyliśmy się w jacuzzi. Wieczorem mieliśmy żyroskop, na którym mogliśmy poczuć się jak w kosmosie.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii Sz.
Z samego rana wyruszyliśmy na wycieczkę autokarową. Najpierw pojechaliśmy do Kadzidłowa i poznawaliśmy przeróżne gatunki dzikich zwierząt. Następnie byliśmy w Mikołajkach w Tropikanie. Najfajniejsze były wodne zjeżdżalnie i baseny. Po wycieczce mieliśmy super gry zespołowe i integracyjne.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy od spędzenia czasu na plaży, na której bawiliśmy się podczas Dnia Ratownika. Później rozegraliśmy mecz koszykówki. Przed kolacją dowiedzieliśmy się sporo na temat strategii i taktyki, zarówno w teorii, jak i praktyce. Na koniec dnia rozegraliśmy na ośrodku nocną grę paintballową, w trakcie której rozegraliśmy tryb zdobycia flagi.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano po wysprzątaniu namiotów poszliśmy na plażę. Graliśmy tam w różne gry oraz zażywaliśmy kąpieli wodnych i słonecznych. Tańczyliśmy także belgijkę, skrzypka i macarenę. Ćwiczyliśmy swoją celność na zajęciach z wiatrówkami. Wieczorem odbyły się zajęcia Błędny Azymut, podczas których uczyliśmy się obsługi kompasu.