RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus VI (16.08-26.08.2019)

Dzień 8 - Zabawa bez końca

Dodany: 2019.08.23

Harry Potter, grupa Pani Liwii F.
Dzień na Kulce rozpoczęliśmy od zajęć plastycznych, w trakcie których tworzyliśmy minipocztówki z kolonii, które zabierzemy ze sobą do domu. Następnie wybraliśmy się na plażę, aby wykąpać się w jeziorze i poopalać się. Graliśmy również w gry planszowe. Spędziliśmy bardzo miło czas. Po obiedzie graliśmy w dwa ognie, rozgrywki wygrał Gryffindor. Następnie odbył się Turniej Trójmagiczny, były to trzy trudne gry zręcznościowe. Świetnie się bawiliśmy i udało nam się przejść przez wszystkie zadania. Na koniec dnia odbyła się gra terenowa w poszukiwaniu horkruksów. Zadania rozwiązywaliśmy współpracując w grupach. Był to fantastyczny dzień i nie możemy się już doczekać następnego.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od mega gier, czyli najpopularniejszych gier w wersji XXL. Następnie wykonywaliśmy rzeźby ze sznurka i papieru. Było to dla nas ciekawe doświadczenie. Po pysznym obiedzie odbyły się zajęcia, na których zrobiliśmy figurki z masy solnej. Nasz dzień zakończył się poszukiwaniem horkrusów, podczas gry terenowej z elementami INO.

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sary B.
Od samego rana spędzaliśmy czas nad jeziorem, grając w gry zespołowe i planszowe. Następnie braliśmy udział w zajęciach plastycznych. Po obiedzie rozegraliśmy emocjonujący mecz siatkówki, a później postanowiliśmy, że zrelaksujemy się grając w pif paf oraz mafię. Dzień zakończyliśmy poszukiwaniem skarbu za pomocą wykrywacza metalu.

Power Jump, grupa Pani Karoliny R.
Piątek zaczęliśmy od ścianki wspinaczkowej i każdy z nas podjął się próby wspinaczki! To było naprawdę fajne. Następnie bawiliśmy się w detektywów, korzystając z lupki sprawdziliśmy swoje odciski palców oraz rozwiązywaliśmy zagadki. Później wybraliśmy się na budowanie wieży ze skrzynek, na które się wspinaliśmy. Po obiedzie przyszedł czas na stworzenie obrazów bez użycia rąk. Po tych zajęciach udaliśmy się do Cool Clubu na zumbę. Ciekawe, co czeka nas jutro.

Power Jump, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień zaczęliśmy od gry w dwadzieścia pytań, zadaniem graczy było odgadniecie wybranego przedmiotu przez innego gracza. Później udaliśmy się na plażowanie i kąpiel w jeziorze. Następnie graliśmy w ringo. Gry zespołowe wychodzą nam naprawdę świetnie. Kolejną atrakcją były warsztaty plastyczne, czyli malowanie bez użycia rąk. Mieliśmy okazję uczestniczyć w zajęciach zumby dla najmłodszych. Na koniec dnia wykonywaliśmy dla siebie unikalne przypinki. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy je nosić na co dzień.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty M.
Dzień rozpoczęliśmy wyprawą do Nowych Kiejkut. Następnie korzystając z pięknej pogody udaliśmy się na plażę. Po obiedzie przyszedł czas na wyczekiwaną przez nas przejażdżkę quadem. Następnie stworzyliśmy piękne rzeźby ze sznurka i papieru. Wśród naszych dzieł znalazła się jaszczurka, Dory, fretka, miś, ludzik i okulary. Po kolacji wzięliśmy udział w Archery Challenge, czyli w starciu łuczników.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mai R.
Zbliżający się koniec obozu wcale nie oznacza końca atrakcji. Dziś mieliśmy okazję zbudować galaktykę ze specjalnych rurek oraz sprawdzić swoją siłę i koordynację podczas wspinania się na wieżę ze skrzynek. Po południu odbyła się gra terenowa z kompasami pod hasłem Bitwa o Naboo, natomiast wieczorem mieliśmy spotkanie z samym Yodą, który nauczył nas sztuki koncentracji.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień Herosów rozpoczęliśmy od zawodów balonady. Było dużo zabawy i śmiechu! Następnie mieliśmy rozgrywki piłki siatkowej. Graliśmy na poziomie reprezentacji polskiej, a przy okazji miło spędziliśmy czas. Mini igrzyska olimpijskie wyłoniły zwycięzców hula hop i skakanki. Wieczór spędziliśmy pływając na kajakach turystycznych pływając po jeziorze Łęsk, a po powrocie przy ognisku czytając fragmenty książek.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii P.
Dzień zaczęliśmy od zajęć graffiti, w trakcie których mogliśmy namalować swoje wymyślone projekty. Następnie mieliśmy zajęcia na waterballu oraz doskonaliliśmy nasze techniki pływackie na kąpielisku przy plaży. Po południu poznaliśmy tajniki survivalu. Dzisiaj rywalizowaliśmy także podczas mini igrzysk olimpijskich. Wieczorem uczyliśmy się chodzić na szczudłach oraz jeździć na dziwnym rowerze. Dzień zakończyliśmy wspólnym ogniskiem.

Obóz Herosów, grupa Pani Oliwii B.
Kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy od rejsu smoczą łodzią po mazurskim jeziorze Łęsk. Później odbyło się Wielkie Starcie Herosów i Łuczników. Poszliśmy też na warsztaty teatralne ku czci Dionizosa. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia survivalu, by poznać podstawy i zbudować schron z Artemidą. Potem mieliśmy park linowy z Percym Jacksonem. Po kolacji rozwiązywaliśmy zagadki z grupą Hadesa. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się przy ognisku.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny R.
Kolejny dzień rozpoczęliśmy od długiego spaceru. Piękna pogoda pozwoliła nam na spędzenie czasu na plaży i wspólnych grach i zabawach. Po obiedzie udaliśmy się na Archery Challenge, czyli starcie łuczników. Następnie poznaliśmy podstawy survivalu i zbudowaliśmy własne szałasy. Po kolacji nauczyliśmy się grać na nietypowym instrumencie. Dzień zakończył się ogniskiem z czytaniem książek.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień zaczęliśmy od pójścia na poligon, na którym jeździliśmy na segwayu, quadach, vikingu oraz turlaliśmy się w kuli, czyli zorbie. Po południu poszliśmy na park linowy, na którym wszyscy z łatwością przeszliśmy dwie trasy. Następnie mieliśmy lekcję tolerancji z panią animatorką. Dzień zakończyliśmy grą terenową Mafia, która odbyła się w lesie.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Kolejny dzień kolonii zaczęliśmy plażowaniem, na którym opalaliśmy się i zażywaliśmy kąpieli w jeziorze. Następnie uczyliśmy się jazdy na dziwnym rowerze oraz chodzenia na szczudłach. Po obiedzie trenowaliśmy swoją celność strzelając z wiatrówek do tarczy, potem pokonywaliśmy lek wysokości wspinając się po ściance wspinaczkowej z różnymi stopniami trudności. Na koniec dnia czekała nas nocna gra terenowa Mafia.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na plażę i odpoczywaliśmy i kąpaliśmy się w cudownych nastrojach spędziliśmy nasz czas. Następnie wspólnie poszliśmy na zajęcia z wychowawcą gry i zabawy integracyjne. Następnie mieliśmy zajęcia ze smoczej łodzi. Po obiedzie udaliśmy się na grę na instrumentach. Wieczorem z uśmiechami na twarzy udaliśmy się na zajęcia nocne Mafia. Następnie udaliśmy się na kolację.

VIP, grupa Pani Karoliny M.
Kolejny dzień zaczęliśmy plażowaniem i kąpielą w jeziorze. Następnie nauczyliśmy się grać w gry z całego świata, m.in. we francuskie bule czy dawną grę wikingów. Po obiedzie ćwiczyliśmy swoją zwinność na ściance wspinaczkowej. Następnie trenowaliśmy swą celność strzelając z wiatrówki do tarczy. Po kolacji zagraliśmy grupą w mafię i tak oto zakończyliśmy swój dzień.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Poranek powitał nas pięknym słońcem. Korzystając z pogody udaliśmy się na plażę i zażywaliśmy kąpiele wodne a także graliśmy w gry. Następnie udaliśmy się na grę Błędny Azymut, podczas której nauczyliśmy obsługiwać się kompasem, wyznaczać azymuty, a potem rozwiązywaliśmy zagadki. Po obiedzie sprawdzaliśmy swoją celność podczas strzelania z łuku do tarcz, a zaraz potem udaliśmy się do lasu na survival, podczas którego poznaliśmy sztukę kamuflażu i maskowania a także przygotowywania posiłku w terenie. To był super dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki Z.
Kolejny dzień kolonii rozpoczęliśmy długim spacerem pogody. Skorzystaliśmy również z kąpieli słonecznych na plaży. Następnie poznawaliśmy teorie pierwszej pomocy, aby uratować rannego lotnika podczas gry terenowej. Każdy również miał okazję przejechać się na quadzie. To było niesamowite przeżycie dla wielu z nas. Pod wieczór pani przygotowała dla nas pytania i odtworzyliśmy znany teleturniej Familiada.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w mafię na plaży. Następnie śpiewaliśmy na karaoke w Cool Clubie. Po obiedzie udaliśmy się na zajęcia szkolenia pływania. Potem poszliśmy do lasu tropić ślady dzikich zwierząt. Wieczorem wszyscy graliśmy mecz korfballu.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny Z.
Dzień zaczęliśmy od balonówki, polegającej na odbijaniu ręcznikami balonów wypełnionych wodą. Następnie graliśmy w dwa ognie, a przed obiadem rozegraliśmy mecz koszykówki. Po obiedzie sprzyjała nam pogoda i wyruszyliśmy na wędrówkę do lasu w celu tropienia śladów. Później odbyły się warsztaty doskonalenia technik pływackich, które udowodniły, że każdy z nas czuję się jak ryba w wodzie. Po kolacji zaś odbyły się zajęcia z wychowawcą.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marty R.
Piątek rozpoczęliśmy od zabawy z bańkami. Mieliśmy okazję tworzyć bańki w rozmiarze XXL, które dały nam wiele radości. Odbyliśmy walki gladiatorów, w trakcie których w parach próbowaliśmy zrzucić siebie ze specjalnych klocków. Kolejnym punktem w programie były łuki. Strzelaliśmy do specjalnej tarczy starając się trafić w sam środek. Następnie przejechaliśmy się dziwnym rowerem i chodziliśmy na szczudłach. Na koniec dnia odbyły się zajęcia sportowe.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji O.
Dzień zaczęliśmy od zajęć plastycznych, podczas których zrobiliśmy pocztówki z wakacji. Potem poszliśmy na plażę, na której budowaliśmy zamki z piasku. Następnie śpiewaliśmy podczas karaoke. Po południu uczestniczyliśmy w warsztatach doskonalenia technik pływackich, na których każdy mógł sprawdzić swoje umiejętności w wodzie. Kolejną atrakcją były kulkowe podchody, czyli gra terenowa w lesie. Dzień zakończyliśmy olimpiadą sportową, w czasie której wybraliśmy najlepszego sportowca.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wandy Z.
Piątek na Kulce zaczęliśmy zabawą na eurobungee. Później uczyliśmy się zasad pierwszej pomocy, które wykorzystaliśmy w czasie gry Ranny Lotnik. Przed obiadem udaliśmy się do lasu na grę Bitwa Plemion, w czasie której rywalizowaliśmy o flagę. Kolejnym punktem dnia była terenowa gra Tajna Misja, w której naszym zadaniem było rozwiązanie zagadek i rozbrojenia bomby. Przed kolacją rozegraliśmy mecz piłki nożnej. Dzień zakończyliśmy jazdą na quadach.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy szybkim meczem paintballowym. Następnie uczyliśmy się rozpalać ognisko i filtrować wodę w trakcie survivalu. Dziś również mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy, na których oprócz teorii była również praktyka. Po obiedzie poszliśmy na plażę i graliśmy w różne gry, budowaliśmy budowlę z piasku oraz pływaliśmy w jeziorze. Po kolacji skończyliśmy walkę na zajęciach Archery Challenge.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny B.
Wyprawa na poligon zapewniła nam energię na cały dzień! Najpierw mieliśmy ekstremalną przejażdżkę yamahą vikingiem, a następnie jeździliśmy na quadzie po torze terenowym. Po powrocie budowaliśmy zamki z piasku na plaży. Graliśmy w gry i zabawy, a na koniec dnia rozegraliśmy kolejną grę paintballową.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzień rozpoczęliśmy od wyprawy na poligon. Jeździliśmy tam na quadach oraz yamahą vikingiem. Potem wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie graliśmy w siatkówkę i mafię. Wieczorem czekały nas jeszcze Walki Gladiatorów.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki P.
Rano ruszyliśmy na poligon, na którym jeździliśmy quadami, segwayami oraz nowoczesnym vikingiem! Oprócz tego fantastycznie bawiliśmy się, tocząc się w kuli do zorby. Po powrocie puszczaliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL i doskonaliliśmy nasze zdolności pływackie! Dzień zakończyliśmy turniejem siatkówki.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marii G.
Dziś byliśmy na poligonie. Korzystaliśmy tam z atrakcji, takich jak quady, viking, zorba i segway. Po aktywnie spędzonym czasie poszliśmy na plażę. Korzystaliśmy ze słońca a także kąpieli wodnych. Następnie odpoczęliśmy, żeby zebrać siły na kolejny dzień!

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii Sz.
Po śniadaniu wybraliśmy się na poligon i korzystaliśmy z super atrakcji. Jeździliśmy na quadach, segwayu, vikingu i bawiliśmy się na zorbie. Następnie poszliśmy nad jezioro, na którym odpoczywaliśmy i kąpaliśmy się. Po odpoczynku mieliśmy przeprawę samodzielnie wykonanymi tratwami. Bawiliśmy się wyśmienicie.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy na strzelnicy. Ćwiczyliśmy celność strzelając z wiatrówki i łuku. Później mieliśmy zajęcia, w trakcie których dowiedzieliśmy się tego, jak rozpalić ogień i uzyskać wodę pitną. Poznaliśmy również zasady pierwszej pomocy i nauczyliśmy się jej udzielać w praktyce. Po obiedzie pokonaliśmy park linowy. Na koniec dnia mieliśmy turniej gladiatorów.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Z rana wyszliśmy na poligon. Jeździliśmy tam na quadach, kręciliśmy się w zorbie, jeździliśmy na segwayu oraz w pojeździe terenowym yamaha viking. Po powrocie i pysznym obiadku pływaliśmy kajakami sit on top po jeziorze. Później uczyliśmy się filtrować wodę oraz rozpalać ognisko. Wieczorem ćwiczyliśmy swoją celność na zajęciach z łuków.