RELACJE Z KOLONII I OBOZÓW W KULCE 2019

Turnus VI (16.08-26.08.2019)

Dzień 9 - Czas wspaniałych przygód

Dodany: 2019.08.24

Harry Potter, grupa Pani Liwii F.
Dzisiaj był bardzo fajny dzień. Rano bawiliśmy się wspólnie w głuchy telefon oraz w pomidora. Następnie graliśmy w balonadę, siatkówkę oraz ringo. Ponownie mieliśmy okazję rywalizować między domami. Najlepiej w rozgrywkach poradził sobie Ravenclaw. Kolejno udaliśmy się nad jezioro na warsztaty doskonalenia technik pływackich. Po obiedzie ponownie poszliśmy na plażę, tym razem żeby się poopalać. Na koniec dnia sprawdzaliśmy swoje umiejętności czarodziejskie grając na konsoli Xbox.

Harry Potter, grupa Pani Patrycji Z.
Dzień rozpoczęliśmy od balonady. Następnie odbyły się rozgrywki sportowe, podczas których zdobywaliśmy punkty do Pucharu Domów. Po obiedzie udaliśmy się na plażę, gdzie korzystaliśmy z pięknej pogody. Następnie ćwiczyliśmy swój refleks w Turnieju Trójmagicznym. To był udany dzień!

Kulka Ninja Go, grupa Pani Sary B.
Jeden z ostatnich dni spędziliśmy aktywnie. Rozpoczęliśmy go od gier planszowych i balonady. Następnie wzięliśmy udział w walkach sumo, a potem w bambonadzie, w trakcie której budowaliśmy wielkie konstrukcje ze słomek i plastikowych patyczków. Przed kolacją nauczyliśmy się szyfrowania i kodowania. Dzień zakończyliśmy wyciszającą nauką medytacji.

Power Jump, grupa Pani Karoliny R.
Sobotę rozpoczęliśmy od ekscytującej gry w podchody w naszym kulkowym lesie, podczas której rozwiązywaliśmy różne zagadki. Później poznaliśmy podstawy survivalu, czyli nauki przetrwania w różnych sytuacjach oraz zbudowaliśmy szałasy. Znaleźliśmy też czas na balonówkę. Dziś odbyły się także zajęcia z zorby, czyli zabawy w wielkiej dmuchanej kuli. Przed kolacją wybraliśmy się na plażę. Wieczorem graliśmy w gry z naszym wychowawcą.

Power Jump, grupa Pani Karoliny Ż.
Dzień rozpoczęliśmy od gry w balonadę, siatkówki i ringo. Turnieje grupowe dają nam moc rywalizacji i przeżycia wielu pozytywnych emocji. Następnie uczestniczyliśmy w pobijaniu rekordów w układaniu skrzynek. Kolejną atrakcją była przeprawa samodzielnie wykonanymi tratwami. Później bawiliśmy się w wielkiej dmuchanej kuli. Dzień zakończyliśmy konstruowaniem gigantycznych budowli klocków przestrzennych.

Cztery Żywioły, grupa Pani Agaty M.
Kolejny dzień obozu rozpoczęliśmy od budowy tratwy. Następnie poznaliśmy gry pochodzące z różnych krain świata, takie jak francuskie bule, fińskie molkky oraz szwedzki kubb. Później poznaliśmy podstawy pierwszej pomocy podczas gry terenowej Ranny Lotnik. Po obiedzie tworzyliśmy ogromne bańki mydlane. Następnie wyruszyliśmy do lasu i poznaliśmy tajniki survivalu. Wieczorem odbyły się warsztaty chemiczne.

Gwiezdne Wojny, grupa Pani Mai R.
Kolejny dzień na Kulce rozpoczął się dla nas od szkolenia Luke’a Skywalkera, podczas którego mieliśmy za zadanie wykonać kilka zadań sprawnościowych. Na kolejnych zajęciach zbudowaliśmy z kartonów ścigacze, którymi później mogliśmy się ścigać. Po południu urządziliśmy mecz unihokeja, a wieczorem wzięliśmy udział w kolejnej grze terenowej, tym razem połączoną z Wielką Bitwą Gwiezdnych Wojen.

Obóz Herosów, grupa Pani Agnieszki O.
Dzień rozpoczęliśmy od ważnej i przydatnej w życiu herosa nauce posługiwania się mieczem. Następnie lepiliśmy paciorki z gliny, które będą świetną pamiątką z kolonii. Potem poszliśmy na plażowanie i kąpiele. Wieczorem mieliśmy grę terenową Zaginiony Piorun. Była to świetna integracja.

Obóz Herosów, grupa Pani Natalii P.
Kolejny dzień na Kulce zaczęliśmy od drugiej części zajęć survivalowych, czyli filtrowania wody i rozpalania ognia za pomocą krzesiwa. Następnie mieliśmy zajęcia artystyczne, czyli hennę oraz tworzenie z gliny. Po południu zrobiliśmy Wielką Demolkę, czyli budowanie i burzenie muru. Dzisiaj plażowaliśmy oraz kapaliśmy się w jeziorze. Wieczorem mieliśmy grę terenową Zaginiony Piorun.

Obóz Herosów, grupa Pani Oliwii B.
Dzień zaczęliśmy od zajęć survivalu z Prometeuszem. Nauczył on nas posługiwania się ogniem. Później korzystaliśmy ze słońca na plaży integrując się. Tworzyliśmy też paciorki z symbolem obozu i inne fajne przedmioty z gliny. Po obiedzie urządziliśmy sobie rozgrywki siatkówki. Wieczorem graliśmy w grę terenową, w której musieliśmy odnaleźć Zaginiony Piorun.

Obóz Herosów, grupa Pani Pauliny R.
Poranek powitał nas pięknym słońcem. Pierwszym punktem dnia było doskonalenie technik strzeleckich z łuku zakończonych konkursem. Następnie wspinaliśmy się na ściance wspinaczkowej. Spróbowaliśmy swoich sił na trasach o różnych poziomach trudności. Po obiedzie lepiliśmy z gliny paciorki i rzeźby, które zabierzemy do domu jako pamiątka z obozu. Potem rozwiązywaliśmy zagadki. Dzień zakończyliśmy wspólną grą terenową Zaginiony Piorun.

Projekt Kulka, grupa Pani Natalii Sz.
Dzień rozpoczęliśmy od pójścia na plażę i kąpieli w jeziorze. Następnie zamieniliśmy się w tancerzy i wzięliśmy udział w zajęciach z zumby. Nauczyliśmy się strzelać z łuku w tarcze. Wszystkim szło świetnie! Następnie zagraliśmy w ekscytującą grę korfball, czyli odmianę koszykówki. Dzień zakończyliśmy zabawą Familiada.

Summer Challenge, grupa Pani Katarzyny G.
Ten słoneczny dzień rozpoczęliśmy plażowaniem, potem pływaliśmy po jeziorze kajakami podziwiając krajobrazy. Następnie odbyliśmy trening powietrznych ewolucji na eurobungee. Później czekała nas nauka strzelania z łuku. Na koniec dnia mieliśmy grę terenową Błędny Azymut z użyciem kompasów.

Summer Challenge, grupa Pani Natalii Rz.
Po pysznym śniadaniu wszyscy udaliśmy się na gry i zabawy integracyjne. Następnie wspólnie poszliśmy na żyroskop. Następnie mieliśmy zajęcia waterball. Przed kolacją udaliśmy się na ściankę wspinaczkową. Wieczorem z uśmiechami na twarzy udaliśmy się na nocą przejażdżkę quadem.

VIP, grupa Pani Karoliny M.
Nasz dzień rozpoczęliśmy od wizyty na plaży i wodnej gry waterpolo. Następnie pokonywaliśmy tor na quadach. Potem mogliśmy poczuć się jak w cyrku, podczas nauki chodzenia na szczudłach. Jeździliśmy też na dziwnym rowerze. Po obiedzie poszliśmy do lasu na zajęcia z survivalu, w trakcie których dowiedzieliśmy się jak pozyskiwać pożywienie w sytuacjach ekstremalnych. Poznaliśmy też techniki kamuflażu. Kolejnymi zajęciami była gra terenowa Błędny Azymut z użyciem kompasu. Dzień zakończyliśmy mega grami.

VIP, grupa Pani Nikoli B.
Dzisiaj wcieliliśmy się w dziennikarzy grając w francuską grę i dowiedzieliśmy się nowych, ciekawych faktów na temat Kulki. Nie sądziliśmy, że tylu rzeczy jeszcze nie wiemy! Potem odbyło się pamiątkowe zdjęcie na plaży naszej całej grupy. Po obiedzie uczyliśmy się chodzić na szczudłach a także jeździć na dziwnym rowerze. Potem udaliśmy się na skrzynki. Własnymi siłami tworzyliśmy ogromną wieżę ze skrzynek, na którą się wspinaliśmy.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Angeliki Z.
Dzisiaj mieliśmy kolejną część zajęć linowych. Tym razem chodziliśmy na skrzynkach. Nasz rekord to 19 skrzynek. Potem odbyła się gra terenowa, w której nauczyliśmy się używać kompasu. Następnie rozegraliśmy mecz korfballu. Po południu odbyły się gry i zabawy. Wieczorem odbyła się kolejna gra terenowa. Tym razem nauczyliśmy się szyfrowania. Potrafimy już przekazać tajne informacje. To był fantastyczny dzień!

Aktywne Wakacje, grupa Pani Gabrieli S.
Dzień rozpoczęliśmy od mega gier. Graliśmy w jengę i twistera. Następnie skakaliśmy na eurobungee. Później poszliśmy na strzelanie z łuków. Następnie dzieci grały w zabawy z wychowawca. Wieczór zakończyła gra Enigma.

Aktywne Wakacje, grupa Pani Joanny Z.
Dzień zaczęliśmy od gry Błędny Azymut polegającej na szukaniu zagadek z pomocą kompasu. Następnie odbyły się zajęcia Archery Challenge polegające na strzelaniu z łuków. Przed obiadem braliśmy udział w mega grach, między innymi graliśmy w twistera, jengę oraz scrabble. Później mieliśmy zajęcia z wychowawcą, a po kolacji uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym, cyrkowym rowerze.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Marty R.
Sobotę rozpoczęliśmy od gry terenowej związanej z królem Julianem. Następną atrakcją były zajęcia na skrzynkach. Naszym zadaniem było ułożenie jak najwyższej wieży ze skrzynek i jednoczesne wspinanie się po niej z zabezpieczeniem w postaci uprzęży i lin. Spędziliśmy także trochę czasu na plaży, na której mogliśmy się zrelaksować oraz podszkolić nasze zdolności pływackie pod okiem ratownika.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Patrycji O.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Tron Króla Juliana. Potem robiliśmy bańki mydlane w rozmiarze XXL, co okazało się genialną atrakcją. Następnie świetnie bawiliśmy się podczas gry terenowej Urodziny Kubusia Puchatka. Po południu uczestniczyliśmy w ulubionych zabawach z wychowawcą. Dzień zakończyliśmy grami zespołowymi, takimi jak piłka nożna i siatkówka.

Strefa Gier i Zabaw, grupa Pani Wandy Z.
Dzień rozpoczęliśmy od gry terenowej Zaginiona Cywilizacja, w trakcie której szukaliśmy skarbu przy pomocy wykrywacza metalu. Później uczyliśmy się chodzić na szczudłach i jeździć na dziwnym rowerze. Przed obiadem strzelaliśmy z łuków podczas zajęć Archery Soft. Kolejna część dnia upłynęła nam na plażowaniu i kąpieli w jeziorze. Wieczór spędziliśmy grając w gumę i ćwicząc nasze zdolności sportowe.

Obóz Mega Paintballowy, grupa Pani Pauliny M.
Dzień rozpoczęliśmy grą w pięć sekund na podobozie, później graliśmy w mafię i świetnie się bawiliśmy. Następnie odpoczywaliśmy na plaży i kąpaliśmy się w jeziorze. Po obiedzie poszliśmy do lasu uczyć się technik kamuflażu. Wieczorem rozegraliśmy mecz paintballowy.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pani Pauliny B.
Kolejny dzień to kolejne przygody! Od samego rana było ciekawie. Plaża, kąpiele i różne gry. Po obiedzie udaliśmy się na quady, a po nich mieliśmy zajęcia ze strategii, na których nauczyliśmy się poruszać i jak grać aby pokonać każdego wroga. Dzień zakończyliśmy na drugiej części survivalu, w trakcie którego opanowaliśmy sztukę wody i ognia.

Obóz Quadowo-Paintballowy, grupa Pana Piotra L.
Dzisiaj rozpoczęliśmy dzień od dokończenia naszej obozowej flagi. Następnie graliśmy w mafię. Przed obiadem mieliśmy przejażdżkę quadem. Po obiedzie wybraliśmy się na plażę i graliśmy w balonówkę. Potem mieliśmy zajęcia ze strategii oraz taktyki, w trakcie których nauczyliśmy się poruszać różnymi szykami. Wieczorem czekały nas zajęcia z survivalu, podczas których nauczyliśmy się filtrować wodę oraz rozpalać ogień.

Cztery Żywioły, grupa Pani Angeliki P.
Dzisiaj uczyliśmy się strzelać z wiatrówek oraz jak obsługiwać wykrywacz metalu w grze terenowej Zaginiona Cywilizacja. Później przeprowadzaliśmy eksperymenty z wodą i powietrzem. Po obiedzie wspinaliśmy się na skrzynki oraz stworzyliśmy arcydzieło bez użycia rąk. Na koniec wspólnie zagraliśmy w koszykówkę.

Cztery Żywioły, grupa Pani Marii G.
Dzień zaczęliśmy od budowania rzeźby przestrzennej z papieru. Następnie mieliśmy waterball. Na tych zajęciach wchodziliśmy do dużej kuli napełnionej powietrzem. Następnie mieliśmy zajęcia z doświadczeń chemicznych z użyciem wody. Po południu mieliśmy zajęcia, na których poznawaliśmy gry świata.

Cztery Żywioły, grupa Pani Wiktorii Sz.
Dzień zaczęliśmy od wykonania odznak wybranego żywiołu. Następnie wybraliśmy się na super atrakcje, które podniosły nam poziom adrenaliny. Był to żyroskop, na którym mogliśmy poczuć się jak w kosmosie. Po obiedzie poszliśmy na wędrówkę po lesie i tropiliśmy ślady dzikich zwierząt. Na tej wyprawie mogliśmy się nauczyć dużo ciekawych rzeczy. Potem poszliśmy na warsztaty artystyczne i malowaliśmy bez użycia rąk. Wieczorem rozegraliśmy emocjonujący mecz siatkówki.

Obóz Paintballowo-Survivalowy, grupa Pana Michała A.
Dzień rozpoczęliśmy olimpiadą sportową. Później poznaliśmy tajniki kamuflażu na zajęciach z survivalu. Po obiedzie odpoczęliśmy na plaży i pograliśmy w siatkówkę. Na koniec dnia mieliśmy rozgrywkę paintballową.

Obóz Super Militarny, grupa Pani Patrycji K.
Dzisiaj rano odbyła się olimpiada sportowa z kilkoma konkurencjami. Następnie poszliśmy na karaoke. Odbył się także survival, podczas którego dowiedzieliśmy się, co znajduje się w racjach żywnościowych dla żołnierzy oraz jak pozyskiwać samemu jedzenie w lesie. Mogliśmy także nauczyć się kamuflażu, co bardzo nam się spodobało! Potem poszliśmy na plażę. Odbyły się zajęcia plastyczne, podczas których tworzyliśmy swoje własne ramki na zdjęcia. Wieczorem poszliśmy na nocny desant z dreszczykiem emocji.